Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 lipca 2015

Paris Night






Paris Night to chusta według projektu Ani Stasiak. Miałam przyjemność testować ten wzór przed jego opublikowaniem. Chusta jest bardzo elegancka, a zarazem praktyczna, daje dużo możliwości co do sposobu noszenia i pasuje zarówno do eleganckich stylizacji jak i codziennych okazji. Efekt końcowy zależy od rodzaju użytej włóczki. Na mój projekt wykorzystałam 2 motki włóczki Silkpaca Malabrigo w kolorze piedras i pół motka Lace Scrumptious w kolorze lime leaf. Obie włóczki przerabiałam podwójną nitką na drutach nr 3,5. Bardzo dobrze się zblokowały i ładnie trzymają kształt. Lace  kupiłam wieki temu, jak tylko pojawiła się w Zagrodzie, a Silkpacę całkiem niedawno. Obie na zupełnie inne projekty, które nie doczekały się finalizacji. Ale podobno każda włóczka wie czym ma być i najwyraźniej obie czekały na wzór Ani:)

 










8 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwszą komentującą? Zachwyciła mnie Twoja chusta, wykonanie równie mistrzowskie jak Ani. Już wiem, że będę wierną czytelniczką Twojego bloga, życzę powodzenia.
    PS Nigdy nie robiłam chust, ale ta tak mi się podoba kolorystycznie (wszystkie wersje) i kompozycyjnie, że chyba się złamię ...
    Pozdrawiam
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Małgosiu, bardzo mi miło Cię tu gościć:) Zachęcam do zrobienia chusty, wzór Ani jest bardzo przystępnie napisany. Pierwszy raz robiłam chustę w takim kształcie i z dorabianą u dołu koronką. Bardzo mi taki fason przypadł do gustu, ładnie się układa.
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta! Wzór jest fantastyczny, ale podoba mi się także użyta przez Ciebie włoczka i dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie boska! Idealnie połączyłaś kolory - masz oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu:) Cieszę się z efektu końcowego, chociaż w trakcie miałam wątpliwości czy te kolory razem będą dobrze wyglądały, dopiero po blokowaniu stwierdziłam, że mi się podoba;)

      Usuń
  5. Pierwszy raz jestem u Ciebie ale z całą pewnością nie ostatni :) Piękne rzeczy tworzysz, podziwiam sweterki bo ja jeszcze nie potrafię się przełamać, żeby zacząć swój pierwszy jakikolwiek. A ta chusta boska, piedras mnie zauroczył, prześliczny kolor i bardzo starannie wykonana. Brawa się należą. No i pozwól, że rozgoszczę się troszkę u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tu do mnie zajrzałaś:) Zapraszam jeszcze:) Może skusisz się na zrobienie sweterka, nie jest to takie trudne, na pewno dasz radę:)

      Usuń