Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 sierpnia 2015

Paletton


Kolejna chusta- tym razem według wzoru Paletton Hani Maciejewskiej. 
Włóczka to Single Fingering Lilou w kolorach: Hematite, Gris de Parme i Lead, druty nr 3,5. Włoczka typu 1-ply jest bardzo podatna na sfilcowanie, trzeba więc obchodzić się z nią bardzo delikatnie. Przy blokowaniu nie naciągałam zbyt mocno chusty i nie napinałam szpilkami, tylko delikatnie rozłożyłam nadając odpowiedni kształt. W dotyku włóczka jest bardzo miła, pięknie oddaje wzory, a kolory są niesamowite, trudno uchwycić na zdjęciach wszystkie odcienie szarości, fioletów i niebieskości.
Chusta jest robiona "side to side"- czyli od jednego boku do drugiego, w większości wzorem francuskim, z ażurowymi wstawkami.










































9 komentarzy:

  1. Jolu witaj w blogosferze:-) Mam nadzieję, że pozostaniesz tu jak najdłużej! Będę zaglądać i podziwiać kolejne cudne prace, pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za doping, będę się starać:) Już się cieszę na nasze spotkanie:)

      Usuń
  2. Piękna wersja kolorystyczna. Chusta prezentuje się znakomicie. Pozrdawiam i będę zalądać. Wioleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna wspaniała chusta w Twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, jakże się cieszę, że założyłaś bloga:) Piękna chusta i nie bój się naciągać singla, jeżeli jest w wersji superwash nic nie powinno się jej stać:) Czekam na kolejny Twój wpis, uściski:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu kochana:) Mam nadzieję, że nie porywam się z motyką na słońce i starczy mi wytrwałości:) Jak tylko czytałam blogi wydawało mi się to prostsze:)
      Ostatnio tak mnie wciągnęły włóczki 1-ply, wcześniej raczej ich unikałam naczytawszy się tyle o filcowaniu. Lilou, której użyłam na tę chustę raczej nie jest superwash i musiałam łączyć nitki po drodze zmieniając kolory, dlatego obchodziłam się z nią jak z jajkiem, żeby nic się nie stało z chustą. Wcześniej robiłam z Jilly Dream in Color, która jest superwash i faktycznie ta jest trochę inna, prułam ją kilka razy w trakcie, naciągnęłam porządnie szpilkami podczas blokowania i nadal wygląda super.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń