Szukaj na tym blogu

środa, 21 października 2015

Dwa testy

Skończyłam dwa sweterki testowe według projektów Hani Maciejewskiej- Fino i Naturally yours, oba niedawno opublikowane.
Fino jest pulowerkiem trochę oversize w kształcie litery A -rozszerzającym się do dołu i z ciekawym marszczeniem z przodu. Uroku dodaje ażurek na plecach i warkoczyki w miejscu szwów bocznych. Włóczka to Indiecita Filcolany w modnym ostatnio kolorze marsala czyli bordo doprawione brązem. Czytałam, że Indiecita gryzie, ale musiałam potwierdzić empirycznie- no i faktycznie jak się założy pierwszy raz to faktycznie gryzie, chociaż ja nie z tych bardzo wrażliwych. Jak zakładałam sweterek do zdjęć i podczas fotografowania już jednak nie czułam tego gryzienia, sweterek jest bardzo ciepły. Może więc można się do tej włóczki przyzwyczaić? Zobaczymy jak będzie się go nosić.









Naturally Yours to trochę grubszy kardigan z pięknymi warkoczami i kieszeniami, duży, przytulny, w sam raz na jesień. Robiony w całości bezszwowo od góry. Włóczka Cascade 220 to solidna wełna, która bardzo ładnie uwypukla kształt warkoczy. Poszło około 6 motków. Po praniu sweter wyciągnął się z 5 cm.















4 komentarze:

  1. Wow, cudne i każdy ma inny charakter. Pierwszy na dodatek ma zaskakujący tył, jakby pochodził od innej robótki. Co nie znaczy, że się z przodem gryzie. Wręcz przeciwnie, fajnie to wyszło. Drugi sweterek też piękny. majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sweterki, szczególnie jestem oczarowana kardiganem, po prostu rewelacja! Piękny wzór i doskonały fason, wspaniale dobrana wełenka, która ten wzór genialnie eksponuje, kolor przepiękny, no napatrzeć się nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń