Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 października 2015

Komin dla siedmiolatka

"Ciocia, zrobisz mi komin? dzisiaj?" Takie zadanie dostałam od 7-letniego siostrzeńca. Na szczęście udało mi się jakoś renegocjować termin :)
Komin był inspirowany przez 2 wzory: BEBEB Scarf  autorstwa Nancy Marchant
http://www.ravelry.com/patterns/library/bebeb-scarf
i Stringband Stephena Westa http://www.ravelry.com/patterns/library/stringband 
Włóczka to Baby Merino Dropsa (szary) i Lifestyle Zitron (czerwony), druty nr  3,5 i 2,5.
Komin jest też początkiem przygody ze ściegiem brioche, w najbliższych planach mam jeszcze chustę 2-Color Under Dutch Skies Brioche Shawl i czapkę Liguria.








6 komentarzy:

  1. Świetny efekt! Piękny kominek, taki dopracowany w szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dziewczyny też chętnie by ten kominek przygarnęły:) Piękne połączenie kolorów i jeszcze na dokładkę guziki! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Wiolu! Mam nadzieję, że mojemu siostrzeńcowi też się spodoba:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olu! Młody na szczęście też zadowolony:)

      Usuń