Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 października 2015

Markery

Dotychczas do zaznaczania ważnych miejsc w robótce wystarczały mi kawałki nitek. Specjalne markery uważałam za zbytnią fanaberię, wydawało mi się, że są niewygodne podczas dziergania. Do czasu, aż dostałam w gratisie z Magic loopa dwa cudne markery (takie) i postanowiłam je sprawdzić. Spodobało mi się do tego stopnia, że pokusiłam się o wykonanie własnych.
Poczytałam trochę na innych blogach:
http://szydeleczko.blogspot.com/2014/06/jak-zrobic-markery-dziewiarskie-cz1.html
http://szydeleczko.blogspot.com/2014/06/jak-zrobic-markery-dziewiarskie-cz4.html 
http://zakatekinki.blogspot.com/2014/06/marker-handmade.html
 i wyszło tak:










Do tych markerów powyżej wykorzystałam linkę jubilerską 0,38mm i 0,45 mm, koraliki Fire Polish 6, 10 i 4 mm, koraliki woskowane perełki, koraliki Toho 11, srebrne kuleczki zaciskowe 1,8 i 2 mm. Z narzędzi potrzebne są nożyczki lub szczypce do cięcia linki i szczypce okrągłe do zaciskania kulek.

Przy okazji porządków znalazłam także zapas sznurków woskowanych i drewnianych koralików, z których kiedyś miałam zamiar robić makramę, ale jakoś się nie złożyło i leżały 2 lata  niewykorzystane. Wpadłam na pomysł, żeby zrobić z nich markery. Oto efekt:





































8 komentarzy:

  1. Alllle produkcja! Robi wrażenie tym bardziej , że wcześniej nie miałaś potrzeby posiadania markerów:) wszystkie są piękne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Faktycznie trochę ich dużo zrobiłam, ale samo ich tworzenie było frajdą:) Mogłam przy okazji obdarować koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masowa produkcja!!! Możesz teraz mieć 1000 zaczętych robótek. Piękne! Pozdrawiam drutkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Prawie tyle mam zaczętych :) Markery się przydadzą:)

      Usuń
  4. Jolu dziękuję za piękne i bardzo przydatne markery, które nie tylko ułatwiają pracę, ale czynią ją przyjemniejszą :)
    Będę z nich korzystać zawszeee. Pozdrawiam Jadzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Jadziu, że Ci się podobają! Mam nadzieję, że będą pomocne przy kolejnych robótkach:)

      Usuń
  5. O rany julek, ale piękne! Zwłaszcza te drewniane na sznurku są super - takich jeszcze nie widziałam, ale ogromnie mi się podobają. Muszę chyba zrobić sobie podobne, jeśli nie masz nic przeciwko. I te kolory, no naprawdę, podziwiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Przekonałam się do takich markerów, a i samo ich tworzenie jest fajną zabawą:) Koniecznie zrób je dla siebie:)

      Usuń