Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 lutego 2016

Dziewiarskie ostatki

Na koniec karnawału  6 lutego odbyło się  kolejne spotkanie robótkowe w Puławach. Jak zwykle gościła nas Jola w bibliotece
w Gimnazjum, gdzie pracuje. Spotkanie wyjątkowe, bo wreszcie w pełnym składzie.
Gościłyśmy też nową koleżankę Lidkę.
Do pokazania mam tylko kilka wyrywkowych zdjęć, które oddają zaledwie kilka momentów ze spotkania.
Było tyle do obgadania i oglądania, że nie udało mi się wszystkiego uwiecznić. Szczególnie żałuję, że nie mam zdjęć dwóch chust Paris Night zrobionych przez Asię. Zachwyciła mnie zwłaszcza wersja dziecięca tego wzoru zrobiona z żółto-pomarańczowej farbowanki z Zagrody.

 Marta z Jadzią pozują z chustami Paris Night w kolorze Piedras Malabrigo.

Marta mierzy sweterek- kołowiec wydziergany przez Lidkę

A to spódniczka Lanesplitter dziergana przez Jolę

Jadzia z Hanią rozpracowywały wzór na chustę  Shades of Pale. Jadzia jest w tej materii ekspertem, 
bo zrobiła już kilka wersji tej chusty.  Hania obiecała, że na kolejnym spotkaniu pochwali się swoją wersją. 


Jadzia pokazuje testową wersję czapeczki dla wnuczki, Ania tworzy kolejną cudną chustę z jedwabiu.

Jola, Marta i Ania, a na stole cudne farbowanki z Włóczek Warmii.

Lidka oprócz drutów i szydełka jest mistrzynią decoupage. 


Kolejna sesja Marty i Jadzi w chustach Paris Night 



Na spotkaniu można też przymierzyć sweterek koleżanki:) Jadzi jak widać bardzo pasuje ten fason. Cocachin wydziergany przez Martę z włóczki Fabel Dropsa.



Na koniec czapka według wzoru Dropsa wydziergana przez Jolę, pięknie prezentowana przez Jadzię. Kolejna rzecz dopisana na listę rzeczy do wydziergania:)

  

To był naprawdę cudownie spędzony czas, jak zwykle pozostał niedosyt, że nie wszystko udało się obgadać, pooglądać, nauczyć się. Mam nadzieję, że nadrobimy kolejnym razem:)




9 komentarzy:

  1. Widać, że świetnie się bawiłyście! Pozdrowienia z Wrocławia, przyjeżdżajcie do nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście spotkanie było super:) Chętnie wybrałybyśmy się do Wrocławia, żeby spotkać się w większym gronie, tylko trochę od nas daleko:( Ale kto wie może w lecie zrobimy sobie wycieczkę:)

      Usuń
  2. Kochana Joleńko było mi bardzo miło z Wami choć to był mój Pierwszy raz.Tworzycie Team Super Babeczek aż miło było patrzeć na Wasze PRACE przez duże P.Mam nadzieje że uda mi sie do Was wkupić na dobre.Super Spotkanie.Polecam Wszystkim Dziergającym ,można pomiziać Nowe włóczki,można poradzić się Eksperta,Zjeść Twój Przepyszny Sernik porcji nie liczę.No i wogóle fajnie z Wami być.Jeszcze Raz Dziękuję za mile spędzony czas.L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie było wyjątkowe, bo wreszcie w większym gronie! Bardzo chętnie witamy nowe osoby i bardzo się cieszymy, że dołączyłaś do nas- mamy nadzieję, że już na stałe:)

      Usuń
  3. Bardzo pięknie prezentują się wydziergane prace na tle regałów z książkami w przytulnych wnętrzach biblioteki> Świetne prace Dziewczyny!!!Zapraszamy do trzebińskiej książnicy na Spotkanie Robótkowe. Najbliższe już we wtorek. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że spotkania w bibliotece mają dodatkowy urok?:) Chętnie byśmy się do Was wybrały, więc może kiedyś nam się uda:) Dziękujemy za zaproszenie:)

      Usuń
  4. Jolu było super, tylko trochę za krótko, już cieszę się na następne mam nadzieję, że będziemy w komplecie. Pozdrawiam serdecznie Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu było super, tylko trochę za krótko, już cieszę się na następne mam nadzieję, że będziemy w komplecie. Pozdrawiam serdecznie Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Było naprawdę świetnie. Cieszę się że mogłam z Wami wszystkimi być. Dziękuję, pozdrawiam i do zobaczenia. Marta:)

    OdpowiedzUsuń