Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 czerwca 2016

Estoński entrelak


Z połączenia entrelaka i wzorów estońskich powstała taka oto chusta:



Włóczka to mój ulubiony Kid-silk Dropsa w kolorze 9 Pearl Grey, dziergałam drutami nr 4,5.
Zaczęłam od  8 "trójkątów rozbiegowych" według sposobu  Intensywnie Kreatywnej. Każdy trójkąt ma w podstawie 21oczek.
W co drugim rzędzie kwadratów, co drugi kwadrat robiłam motywem Crown Prince Motif Variation. Całość jest zakończona wzorem Modern 16-Round Lace Edge. Oba wzory pochodzą z książki Knitted Lace of Estonia.









































10 komentarzy:

  1. O!Rajuśku!
    Piękna chusta, śliczna :)
    Kapitalne połączenie entrelaka i estońskiej zwiewności :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Niedawno dopiero spróbowałam entrelaka i wciągnęło mnie. Mam jeszcze kilka pomysłów na chusty, tylko czasu ciągle za mało:)

      Usuń
  2. Ciężko skomentować - bajecznie piękne!! Takie delikatne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dlatego tak lubię kid-silka za ten efekt delikatności i zwiewności, super sprawdza się w chustach.

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo mi się podoba, te gwiazdy idealnie wpasowują się w kwadrat, a połączenie z Kid-Silkiem dało efekt zwiewności i luksusu. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko. Miałam kiedyś podobną chustę. Do dziś żałuję, że się z nią rozstałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki:) Nie ma co żałować, trzeba zrobić nową:)

    OdpowiedzUsuń