Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 lipca 2016

Suffragist Shawl

Jako przerywnik od większych projektów wydziergałam sobie chustę według nie opublikowanego  jeszcze wzoru Beatki Mirkiewicz (rzeka na Ravelry). Chusta jest jeszcze na etapie testowania. Klasyczny wzór od razu wpadł mi w oko. Mam trochę zapasów Mirelli
z Włóczek Warmii, która jest świetna do takich chuścianych projektów. W tym wypadku nie było zastanawiania, od razu wiedziałam jaki wzór i jaka włóczka.
Na chustę wykorzystałam 1,5 motka Mirelli w kolorze "Wakacyjne wspomnienia" i niecały motek koloru "Z pasieki". Druty nr 3.










18 komentarzy:

  1. Kolory ładnie się uzupełniają. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, w pięknych soczystych kolorach! Bardzo, bardzo. a nawet bardzo ładna chusta:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mirella ma wspaniałe kolory, bardzo lubię z niej dziergać, kolory są niesamowite.

      Usuń
  3. Ale cudne kolory, idealnie się zgrały. Chusta perfekcyjna! Nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam wrażenie, że po namoczeniu i po blokowaniu kolory jeszcze się dopasowały do siebie, bo w trakcie dziergania miałam momenty zwątpienia:)

      Usuń
  4. Pasieka wyjątkowo pasuje do wakacyjnych wspomnień. Wyszła Ci bardzo ciekawa chusta. Jest śliczna i kolorki boskie. Przy okazji zachwyciły mnie bajeczne kolory Twoich własnych farbowanek!!!!Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu! Farbowanie bardzo mnie wciągnęło, cieszę się, że podobają ci się kolory. Chusta Beatki od razu bardzo mi się spodobała, wzór jest bardzo elegancki i daje duże możliwości kolorystyczne, a Mirella z Włóczek Warmii jest idealna do takich eksperymentów. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Jolu, jestem pełna uznania dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta sliczna (potwierdzam).:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, przepiękna chusta :) Tak jak poprzedniczki urzekł mnie kolor chusty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Mirella z włóczek Warmii ma niesamowite kolory!

      Usuń
  8. Śliczna, bardzo starannie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie dobrane kolory, świetme wspomnienie lata-;)

    OdpowiedzUsuń