Szukaj na tym blogu

czwartek, 18 sierpnia 2016

Rocznica, farbowanie i rozdawajka

W lipcu minął rok odkąd zaczęłam prowadzić bloga. Były chwile ekscytacji i zapału i chwile zwątpienia. Dziękuję serdecznie wszystkim za odwiedziny, komentarze i wsparcie!
Postanowiłam jakoś uczcić tę okazję i zorganizować rozdawajkę  rocznicową. Ostatnio zajmowałam się trochę farbowaniem wełny. Z moich eksperymentów wyszło sporo motków i na pewno sama nie dam rady ich przerobić. Dlatego też do wygrania będzie ręcznie przeze mnie ufarbowana włóczka- do wyboru z pokazanych zestawów.
W rozdawajce może wziąć udział każdy, niezależnie czy ma własnego bloga czy też nie. Trzeba tylko zostawić komentarz pod tym postem i wyrazić chęć udziału w zabawie. Zgłaszać się można do końca sierpnia 2016r.  Ogłoszenie wyników nastąpi w pierwszym tygodniu września.
Zapraszam!


 Zestaw nr 1
3 motki Babyalpaca Silk Dropsa w kolorze fuksjowym i 3 motki w kolorze fuksjowo-grafitowo-fioletowym







 Zestaw Nr 2
2 motki Lace Drops (po 100g)
niebieskości




 
 Zestaw nr 3
2 motki (po 100g) włóczki Tekking Zitron Atelier
skład: 75% wełna, 25% poliamid
motek 100 g = 420 m)
melanż fioletów










 Zestaw nr 4
1 motek Drops Lace (100g) niebieskości i 2 motki Lace Drops (po 50g) turkus







 Zestaw nr 5
2 motki (po 100g) włóczki Tekking Zitron Atelier
skład: 75% wełna, 25% poliamid
motek 100 g = 420 m)
melanż fioletów i fuksji








 Zestaw nr 6
2 motki (po 100g) włóczki Tekking Zitron Atelier
skład: 75% wełna, 25% poliamid
motek 100 g = 420 m)
melanż jasnego i bardzo ciemnego (wpadającego w granat i czerń) petrolu







72 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji pierwszego roku blogowej działalności :)
    Pięknie wyszlo Ci farbowanie.
    Oczywiście zgłaszam się do takiej fantastycznej rozdawajki.
    Pozdrawiam. Wioleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne farbowanki! Każdą przytuliłabym chętnie, choć najbardziej przypadł mi do gustu zestaw pierwszy. choć pozostałe też są piękne. i tymi słowami zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu! Faktycznie to chyba Twoje kolory te pierwsze:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy :)
    Moteczki wyszły cudne. Najbardziej podoba mi się zestaw nr 6,chętnie bym go przygarnęła. Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Irenko! Cieszę się, że tu zajrzałaś i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratulacje z okazji roczku blogowania ;) Udanych kolejnych lat.
    Bardzo fajne te Twoje farbowanki, takie intensywne i soczyste. Zestawy nr 1 i 4 najbardziej mi się kolorystycznie podobają, a i ta włoczka mnie nie uczula, więc skoro ogłaszasz zabawę to i ja się zgłoszę tak dla towarzystwa ;) Pozdrawiam serdecznie Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i udział w zabawie! cieszę się, że podobają Ci się farbowanki:) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gratuluję pierwszego roku i życzę kolejnych równie owocnych i kreatywnych :-) Cudne farbowanki kuszą kolorami i chętnie przyjmę na druty każdą jaką los mi ześle :-)

    Pozdrawiam
    Maryna

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! gratuluje pierwszego roczku i pomysłu na farbowanki.Podziwiam kreatywność:)Z ciekawością czekam, jakie zdolności odkryjesz w drugim roku i czym moje oko pocieszysz:)Oczywiście, że ustawiam się w kolejce, natomiast z wyborem , o co prosić los będę, mam dużą trudność.Na dzisiaj waham się miedzy zestawem 1 i 4.Ale ja w zasadzie nie wygrywam, więc nie będzie problemu. Podziwiam, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ludwiczko! Fajnie, że mogłyśmy się spotkać na Drutozlocie w Toruniu! Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Gratuluję pierwszego roku i cudzych farbowań! Chętnie przygarnęłabym któryś z zestawu, więc zgłaszam się do rozdania :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dołączam gratulacje z okazji Roczku.Farbowanki przepiękne i chętnie przygarnę któryś ze zestawów.Sama próbuję farbować wełenkę i wiem jak to bardzo wciąga i potem cieszy oko.Pozdrawiam Cię Jolu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Dorotko! Podziwiałam Twoje farbowanki na fb- cudne są, koniecznie farbuj dalej!

      Usuń
  9. Piękne farbowanki :) Gratuluję rocznicy bloga i życzę wielu następnych. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam ciepło, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu! Gratulacje! Kibicuję Ci od początku istnienie bloga i czytam każdy wpis. A jutro mam nadzieję będziesz mieć nowe tematy do pisania.A Twoje dzianiny są przepiękne. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Gdyby nie nasze Puławskie spotkania i wsparcie Twoje i dziewczyn pewnie nie zdecydowałabym się na założenie bloga:)

      Usuń
  11. Jolu! Gratulacje! Kibicuję Ci od początku istnienie bloga i czytam każdy wpis. A jutro mam nadzieję będziesz mieć nowe tematy do pisania.A Twoje dzianiny są przepiękne. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :)Piękne wełenki :) Gratuluję rocznicy bloga i życzę wielu następnych. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam jeszcze zapytać czy Drops Lace tak ładnie przyjmuje farbkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dropsowe wełenki z jedwabiem (Lace i Baby Alpaca Silk) bardzo mi przypadły do gustu przy farbowaniu, nie tylko dobrze przyjmują barwnik ale jeszcze mają bardzo ładny połysk.

      Usuń
  14. Wow! Jakie piękne niteczki �� Sama nie wiem na co się zdecydować �� chciałabym je wszystkie .... no może poza lace bo tego mam trochę... 1,3,5,6 zestawy miodzio ☺

    Gratulacje z okazji rocznicy blogowej ! Ja ostatnio zaniedbałam swojego bloga ale może czas wrócić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Koniecznie odkurz bloga:) Chętnie tam zaglądam i czekam na nowe wpisy!

      Usuń
  15. Cudowności, i wszystko w moich kolorach. Zgłaszam się i życzę kolorowych lat w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu! Miło było Cię poznać na Drutozlocie! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego życzę:) wspaniałe kolory:) Zapraszam do siebie w wolnej chwili:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zaglądam na Twojego bloga, bardzo inspirujący i ciekawy! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. Najlepsze zyczenia Urodzinowe! I ja sie pytam, co to bedzie na dziesiate urodziny, skoro teraz jest tak wystawnie? Tyle Dobra!!! Jolu, obyscie dalej stanowili tak zgrany duet z blogiem, ze czytanie postow, to przyjemnosc. Twoje prace oglada sie z zchwytem nad kazdym szczegolem;) Wiadomo, ze same komplementy, bo chce wziac udzial w zabawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle ciepłych słów, pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania:)

      Usuń
  18. Wow! farbowanki urody przecudnej, aż dech zapiera. Słyszałam, że alpaka się źle farbuje, ale jak widzę to nie jest prawdą. Na Twój blog trafiłam dopiero dzisiaj i mam nadzieję, że zagoszczę tu na dobre. Chętnie wezmę udział w zabawie i mam oczywiście nadzieję na wygraną :) jak dotąd nigdy nie miałam takiego szczęścia ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Akurat Baby Alpaca Silk Dropsa i Lace ładnie mi się pofarbowały, a jeszcze dodatkowo mają fajny połysk, chociaż za pierwszym razem miałam obawy jak wyjdzie. Pozdrawiam i zapraszam:)

      Usuń
  19. Jolu to już rok... jak ten czas szybko mknie...bardzo fajna i bogata jest Twoja rocznicowa "rozdawajka", wszystkie włóczki są piękne i to są Twoje kolory. Cichutko ustawiam się w kolejce, może tym razem szczęście mi dopisze. Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę nieustępującej weny twórczej. Jadzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Jadziu czas szybko leci:)Tobie należą się szczególne podziękowania za zmobilizowanie mnie do założenia tego bloga:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  20. GRATULUJĘ PIERWSZEJ ROCZNICY Bloga i życzę kolejnych równie owocnych ! Zgłaszam się do zabawy, zwłaszcza zestwa 1 , 3 lub 5 , oststnio rozsmakowuję się we fioletach . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja fiolety lubię od zawsze we wszystkich odcieniach:)

      Usuń
  21. Cudowności:-)
    Zgłaszam się do zabawy z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu kolejnych!:) Piękne te Twoje zestawy upominkowe...a już zestaw nr.3...marzenie:) Ustawiam się w kolejce, może w końcu szczęście mi dopisze:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ło matko, ja to wiem kiedy wpaść ;) Przyszłam sobie z małą wizytą towarzyską a tu taka impreza :))) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :))) Życzę Ci aby blog pomyślnie się rozwijał, abyś nie miała chwil zwątpienia i aby blog dawał Ci wiele radości :)))
    No, jak już są prezenty to ja też przez grzeczność nie odmówię ;) i chętnie wezmę udział w zabawie :) Najbardziej zachwycił mnie zestaw nr 1 , chociaż wszystkie są piękne. Cudnie Ci te farbowanki wychodzą :)
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za odwiedziny, doping i nieustanną inspirację- śledzę Twojego bloga i podziwiam kolejne pomysły na sweterki! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  24. Gratulacje!!! kolejnych lat życia blogowego życzę,szczególnie ,że z ogromnym podziwem patrzę na każdą Twoją pracę,są doskonałe :)perfekcyjnie wykonane i w pięknych kolorach!
    niesamowite farbowania,wyszły przepięknie - nie mogę się oprzeć i napatrzeć,szczególnie-zestaw 1 ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszą mnie tak miłe słowa! Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Piękne wyszły farbowanki, podziwiam. Rok szybko minął, życzę jeszcze wielu, wielu lat bez zwątpień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje z okazji roczku :-) A te włóczki takie cudne, że nie mogę się nie zgłosić do rozdawajki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje :) Człowiek nawet się nie orientuje, kiedy te latka lecę^^
    Podobnie jak Herbi - motki są tak cudne, że koniecznie muszę się zapisać na rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jolu, życzę Ci kolejnych wspaniałych lat spędzonych razem z nami i wielu, wielu wyzwań dziewiarskich:))) Wszystkie motki przepiękne, Każde farbowanie zachwyca, z miłą chęcią zaopiekowałabym się dwoma ostatnimi zestawami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, dziękuję bardzo za ciepłe słowa i doping od samego początku istnienia tego bloga! Miło było Cię poznać osobiście w Toruniu na Drutozlocie! Twój blog jest dla mnie nieustającym źródłem podziwu i inspiracji! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  29. Gratuluję serdecznie i podziwiam bo piękne te farbowanki nie wiem która bardziej kolorem zachwyca Na kolejne lata życzę wspaniałości i nieustannej weny twórczej Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje z okazji roczku i oby było ich kolejnych co niemiara :-) Przyłączam się do zabawy, bo nie można przejść obojętnie obok takich cudowności. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Cieszę się, że farbowanki się podobają:)

      Usuń
  31. Wszystkiego naj z okazji rocznicy :-) a wełenki superowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy :)
    Moteczki w cudnych kolorkach :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ho, ho, pierwsza świeczka... pierwsze urodziny wzbudzają chyba najwięcej emocji w życiu każdego z nas :)
    Sto lat!
    Staję do rozdawanki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jolu, widzę po ilości komentarzy, że szansa na wygranie jest coraz mniejsza ale cieszę się, że Twój "Roczek" ma tylu czytelników pozdrawiam baardzo serdecznie Jadzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale potem radość z wygranej będzie większa:)Pozdrawiam!

      Usuń
  35. zgłaszam się po zestaw pierwszy, bo oczami wyobraźni już widzę się w tych fuksjach jesienią, zimą i wczesną wiosną

    OdpowiedzUsuń
  36. Na rozdawajkę się spóźniłam, ale w sumie przyszłam tylko podziwiać efekty farbowania, więc nie szkodzi :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na blogu i zapraszam do dalszych odwiedzin!

      Usuń
  37. Na rozdawajkę się spóźniłam, ale w sumie przyszłam tylko podziwiać efekty farbowania, więc nie szkodzi :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń