Szukaj na tym blogu

czwartek, 4 lutego 2016

Wspólne dzierganie i czytanie

Z jednodniowym opóźnieniem dołączam do Wspólnego Dziergania i Czytania z Maknetą.
Nadal czytam na zmianę "Ekspozycję" Remigiusza Mroza i "Tysiąc wspaniałych słońc" Khaleda Hosseiniego.
Pokazywany tydzień temu entrelak w kolorach rózowo-zielonych czeka na brakującą włóczkę. Powstały
za to dwa kolejne z włóczki Magic YarnArtu. Na pierwszy poszło mi 3 motki ( jest trochę większy- zaczęłam od 12 trójkątów), na drugi- mniejszy 2 motki (początek chusty stanowi 11 trójkątów). Kwadraty w chustach mają po 12 oczek w rzędzie. Używałam drutów nr 5. Kolory włóczki to 617 i 601.













10 komentarzy:

  1. Fajne obydwie, ale kolory pierwszej cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Kolory bardzo mnie samą zaskoczyły, w motku widać było ich kilka, ale dopiero w samej chuście okazało się, że jest aż tyle rożnych odcieni i przejść między kolorami.

      Usuń
  2. Idealna włóczka na taki projekt, piękne obie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Faktycznie, Magic bardzo pasuje mi do entrelaków:)

      Usuń
  3. Śliczne chusty! Entrelaki są bardzo wdzięczne, zawsze wychodzą pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Mam tez w planach otulacz entrelakowy- zapatrzyłam się w ten na Twoim blogu:)

      Usuń
  4. Właśnie odkryłam twojego bloga. Nie wiem jak mogłam go przegapić? Chusty przepiękne na zdjęciach i w realu. Zaraziłaś mnie nie tylko Parisem,ale też enterlakiem. Życia mi nie starczy! Nie mogę się doczekać kolejnych wersji kolorystycznych. A będzie wpis o spotkaniu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi Jolu Cię tu gościć:) Ja się zachwyciłam Twoją żakardową czapką i spódnicą Lanespliter na spotkaniu. Też mam ten problem, że brak mi czasu na to wszystko, co chciałabym wydziergać.
    O spotkaniu zaczęłam pisać, może dziś lub jutro wrzucę na bloga.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń